söndag 9 november 2014

Söndagssvammel och sånt

Hur kan det redan vara november? Jag har en känsla av att julen kommer att vara här fortare än kvickt i år. Jag hinner inte alls med bloggen just nu. Egentligen är det kanske så att jag blivit lite lat. Det går så mycket fortare att lägga upp en bild på t.ex. Instagram. Vill man veta vad vi sysslar med då bloggen stampar på ställe vecka efter vecka går det bra att följa mig där, dani.granvik heter jag.

Men det var inte det jag skulle blogga om. Då alla andra bloggar om farsdagsfirandet täntke jag berätta att jag städat våra skrubbar igår. Nu är de så fina så - och det måste jag ju lägga upp bildbevis på. 

Fast vi har nog firat far också men små presenter och lyxig frukost.

Vi har tre skrubbar eller garderober. De två första bilderna är från den vi har nere, under trappan. Den är stor och går mycket längre in under trappan än vad som syns på bilderna. Men det är inte så lätt att komma åt det som blir längst in. I övrevåningen har vi två ungefär lika stora skrubbar. Den tredje bilden är från den med dörr till tv-rummet och där finns, som ni ser, riktigt mycket greje, mest barnens gamla kläder och saker, julpynt och sånt. De två sista är från garderoben som finns i anslutning till vårt sovrum och där har vi våra kläder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar