torsdag 7 november 2013

Utlottning!

Nu är det spännande hörni för jag har den stora äran att få lotta ut ett juligt paket i samarbete med Weranna's Warehouse. Hela paketet är handgjort och består av två grytunderlägg gjorda av filtbollar samt två julbollar som också de är gjorda av filt. Det här är alltså det perfekta tillfället att vinna en julklapp till dig själv!

Det enda du behöver göra för att delta är:
1. Gå in på Weranna's Warehouse genom att klicka på länken ovan eller på bannern till höger
2.  Välj din favoritprodukt och skriv in namnet på den i en kommentar till detta inlägg

Om du vill utöka dina chanser att vinna och delta med två lotter ska du länka till detta inlägg på din egen blogg.

Kom ihåg att ange din e-post om du kommenterar anonymt. Du kan förstås också delta genom att skicka e-post till daniela.granvik@gmail.com.

Sista dagen att delta är den 16.11.2013




På bilderna ser ni mina favoriter, girland av filtbollar och chip basket. Men den stora frågan lyder: Vem av er får jag skicka grytunderläggen och de två julbollarna till?

19 kommentarer:

  1. Korgen är fin! :)
    //Peter

    SvaraRadera
  2. Iringa korg, water grass

    marina@froberg.fi

    SvaraRadera
  3. Det var svårt att välja EN favorit :) Men den stora handgjorda julbollen i glas eller de mindre dekorerade julbollarna i glas skulle vara fina till jul.

    /Jessica (jessica@froberg.fi)

    SvaraRadera
  4. Det fanns ju mycket fint där! Men handskarna utan fingrar blir nog lätt en favorit. Jag ska länka på bloggen! :)

    SvaraRadera
  5. Girlanden eller kransen av filtbollar skulle vara fin till jul.

    emi.fors_91@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Sen verran viluissani taisin sivuja katsella, että hartiahuivi valikoitui suosikiksi. :)

    SvaraRadera
  7. "Pannumyssy, pinkki" är en solklar favorit! Hoppas på tur :)

    Kramar Christina
    sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Åhh.. finns ju såå mycket fint! Men efter att ha kollat runt läääänge, så är det bestämt, min favoritprodukt är: Tofflor, naturvit.
    Christine/ challan80_@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Gillar underläggen i alla de färgen, men också "Rug kdottu kaitaliina". Den skulle passa fint på julbordet!
    aspegren.nina@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Massor fina saker!! Min favorit var nog TUUBIMATTO instruktionerna och "ingredienserna".

    malin.elmvik@gmail.com

    SvaraRadera
  11. 6 ST BORDSTABLETTER, RAFFIA är min favorit!

    alwaysloveyourself@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Min favorit är nog den gråa yllepläden. Helt underbar. :)

    linda@storsjo.fi

    SvaraRadera
  13. "Pellavamatto, valkoinen" gillar jag!

    SvaraRadera
  14. En matta av filtbollar skulle inte vara så illa!

    SvaraRadera
  15. Kransen av filtbollar gillar jag!
    -Marina-

    SvaraRadera
  16. Petra Lunds handgjorda keramikmugg skulle jag gärna dricka mitt te ur :)

    SvaraRadera
  17. Den anonyma ovan nås på adressen bulligirl (at) hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Mattorna av filtbollar är jättefina!
    -Sussi-

    SvaraRadera
  19. Jag gillar också filtbollsmattorna.
    /lotta.dammert@parnet.fi

    SvaraRadera